telefonisch niet bereikbaar - bereikbaarheid

Toeras heeft de afgelopen jaren veel gedaan op het gebied van bereikbaarheid

Onze bereikbaarheid is inmiddels zo groot geworden via diverse kanalen, dat wij dagelijks ons handen vol hebben om alle aanvragen te kunnen behandelen. Op ICT gebied hebben wij veel aangepast, zodat wij alle aanvragen sneller kunnen verwerken en onze klanten sneller een antwoord terug kunnen geven.

Wij hadden voor het jaar 2019 diverse plannen, maar helaas was dit wegens drukte niet haalbaar. De vernieuwingen staan in de planning en hopen deze in 2020 te kunnen uitvoeren.

Telefoon

Wij merken de laatste weken dat wij continue aan de telefoon zitten en andere klanten de ingesprekstoon krijgen. Dat is iets wat wij spoedig willen verbeteren! Wij vinden persoonlijk contact zeer belangrijk en dit staat dus hoog op ons prioriteitenlijstje. Wij hopen voor het eind van het jaar onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren en houden u hiervan op de hoogte (onze bereikbaarheid is verbeterd, lees onze blog).

Spoed

Als u met spoed ons moet hebben kunt u het beste even een terugbelverzoek via de website invullen of ons even whatsappen (excuses voor het ongemak)